loading...

среда, 16. октобар 2019.

VIC DANA: BOGATI GAZDA







Odlucio jedan bogati gazda malo da ide na letovanje i pozove on svog najvernijeg slugu i kaže mu:
Ovako, ja sam odlucio malo idem na odmor, pošto nikada nisam.
Tebi prepuštam kucu i imanje na cuvanje, pazi mi konje i njive.
Ostavio bi ja to ženi, ali me ona stalno vara.
Smeš me zvati jedino ako je nešto vrlo vrlo važno, inace cu ti išcupat glavu!
I nakon tri nedelje odmaranja, zvoni gazdi telefon, javlja se on i kaže njemu sluga:
Cujte gazda, puklo mi je držalje na lopati. - gazda poludi i vikne:
Budalo jedna, ja na odmoru, a ti me zoveš zbog lopate!!! Kako ti je puklo držalje?
Pa, kada sam vam zakopavao konja?
Šta? Konja si mi zakopavao, šta se dogodilo?
Izgoreo je u požaru štale kada je vatra prešla s kuce.
I kuca mi je izgorela!? Pa kako to???
Pa pala je sveca koja je gorela kad vam je mama umrla,
a sve je zapravo pocelo kada je videla mene na vašoj ženi.

Нема коментара:

Постави коментар