loading...

петак, 14. јул 2017.

VIC: Čovek se budi iz kome







Čovek se budi iz kome u kojoj je bio 6 meseci, a njegova je žena bila uz postelju svaki dan i noć...
Probudi se ovaj, dakle, ugleda svoju ženu i kaže:
Znaš, baš sam razmišljao... sećaš se ono kad sam dobio otkaz na poslu, a ti si bila uz mene??
Žena klima glavom dobrohotno se smješkajući...
Sećaš se kad sam ono počeo vlastiti biznis, pa sam propao, a ti si svejedno bila uz mene...
Ona i dalje dobročudno klima...
A sećaš se kad nam se kuća zapalila, a ti nisi niti reč rekla, samo si bila uz mene...
Naravno da se sećam! - žena će.
-Pa ono kad mi je i sa zdravljem loše krenulo, ti si ipak ostala uz mene...
Naravno dragi, šta drugo...
E, pa došao sam do zaključka da mi ti baš donosiš nesreću...

Нема коментара:

Постави коментар