loading...

петак, 21. јул 2017.

VIC: Dolazi Mujo kod doktora










Dolazi Mujo kod doktora..
Slušaj doktore, situacija je ovaka.
Znaš, imam ja prijatelja Hasu, a on ima ženu Fatu.
Uu, što je dobra Fata. I tako kresnem ja Fatu i baš naleti Haso.
I izvadi pištolj, hoće da ubije Fatu i zaustavim ga ja i kažem:
Ma stani objasnit ću ti, a ti Fato, de skuvaj meni jednu dužu i slađu, a Hasi jednu kraću kafu..
E ovako, ako ubiješ Fatu, ti ćeš u zatvor, a ja ću i dalje je*avat naokolo.. i šta si napravio?
Ništa, drugi put, opet nas uhvatio i izvadi ja pištolj, hoće da ubije mene..
I zaustavim ga ja i kažem: ma stani objasnit ću ti, a ti Fato, de skuvaj meni jednu dužu i slađu, a Hasi jedni kraću kafu..
E ovako, ako ubiješ mene, ti ćeš u zatvor, a Fata će se i dalje jeb*vat s drugim.. i šta si napravio? Ništa.
Treći put, opet nas uvatio u krevetu i izvadi ja pištolj, hoće da ubije sebe..
I zaustavim ga ja i kažem: ma stani objasnit ću ti, a ti Fato, de skuvaj meni jednu dužu i slađu, a Hasi jednu kraću kafu..
E ovako, ako ubiješ sebe, ja i Fata ćemo se i dalje jebavat.. i šta si napravio? Ništa.
Četvrti put..
A doktor će: Dobro, dobro, a šta mi to pričaš?
Pa bogamu, hoće li meni naškoditi toliko kafe? - kaže Mujo.

Нема коментара:

Постави коментар