loading...

четвртак, 5. октобар 2017.

VIC: Dama otišla na odmor









Dama je otišla na odmor na Havajima. Po dolasku upoznaje crnca i posle noći strasne ljubavi pita ga kako se zove.
– “Ne mogu vam reći” – odgovori crnac.
Svake večeri su se sastajali i ludo vodili ljubav i svake noći ga je pitala kako se zove a on je uvek isto odgovarao.
Poslednje večeri na Havajima ponovo ga je pitala:
– “Molim te, hoćeš li mi reci svoje ime?”
– “Ne mogu vam reći ime jer će te mi se smejati.”
– “Veruj mi, zaista nemam razloga da ti se smejem.”
– “Dobro, zovem se Sneg!”
Žena prasnu u histeričan smeh, a crnac joj ljutito reče:
– “Znao sam da će te se smejati!”
– “Ma ne, ne smejem se ja tvom imenu.
Razmišljam o svom mužu koji mi neće verovati kada mu kažem da sam svakoga dana imala 25 cm snega na Havajima!”

Нема коментара:

Постави коментар