loading...

четвртак, 12. октобар 2017.

VIC: Dolazi Mujo sa posla








Dolazi Mujo sa posla i zatekne Fatu tužnu.
- "Šta ti je?"
- "Ma ništa."
- "Ma reci mi, muž sam ti, imam pravo znati."
- "Iskreno, dosadio mi ovaj nas s*x, uvek isto, nema ništa novo."
U tom momentu ulazi Hasoo na vrata, Mujin kolega.
- "Uđi kolega, šta ima kod tebe?"
- "Ma ništa, kod vas?"
- "Evo, Fata mi se žali da joj je nas s*x dosadio, imaš li kakvu ideju?"
Haso odmah uhvati Fatu i stavi joj ga zg*za, a Mujo sav zbunjen, skine pantole i stavi ga Hasi."
Na kraju svi srećni. Sutra Haso prolazi ispod balkona a Fata će:
- "Hajdee Haso na kafu, znaš onu kao juče..."
- "Ne mogu, umoran sam..."
- "Ma hajde na brzaka, šta ti fali."
- "A je li Mujo kući?"
- "Nije još došao sa posla."
- "E, je*o te ta kafa bez Muje."

Нема коментара:

Постави коментар