loading...

недеља, 18. фебруар 2018.

VIC: Čoveku sude zbog ubistva







Čoveku sude zbog ubistva cele porodice i pitaju ga kako se to dogodilo.
Optuženi: Gospodine sude, prvo kad sam došao kući zateknem ja nekog frajera kako mi GU*I ženu.
Sudija: I onda ste poludeli i sve ih pobili...
Optuženi: Nee. Realno je ocekivati da se žena snade kad ja radim po citav dan. Normalno je to.
Zatim odem do cerkine sobe i zateknem je s dvojicom. Jedan odozgo drugi odozdo.
Sudija: Eee, onda vam je puko' film...
Optuženi: Nee. Mora devojka proci neke stvari pre nego se uda. Normalno je to.
Zatim sam zatekao sina u kupatilo sa špricom u veni.
Sudija: I onda vam je pao mrak na oci...
Optuženi: Nee, rekoh mlad je, a droga je sad u modi. Normalno je to.
Ali kad sam video da baba gleda farmu na TV-u onda mi je puko film i sve pobijem!

Нема коментара:

Постави коментар