loading...

недеља, 18. фебруар 2018.

VIC: Dolazi Mujo kod doktora







Dolazi Mujo kod doktora..
Slušaj doktore, situacija je ovakva.
Znaš, imam ja prijatelja Hasu, a on ima ženu Fatu.
Uu, što je dobra Fata. I tako ja kresnem ja Fatu, i baš naleti Haso.
I izvadi pištolj, oce da ubije Fatu i zaustavim ga ja i kažem: ma stani objasnit cu ti,
a ti Fato, de skuvaj meni jednu dužu i sladu, a Hasi jednu kracu kafu..
E ovako, ako ubiješ Fatu, ti ceš u zatvor, a ja cu i dalje je*avat naokolo.. i šta si napravio?
Ništa, drugi put, opet nas uhvatio i izvadi ja pištolj, oce da ubije mene..
I zaustavim ga ja i kažem: ma stani objasnit cu ti, a ti Fato, de skuvaj meni jednu dužu i sladu,
a Hasi jedni kracu kafu..
E ovako, ako ubiješ mene, ti ceš u zatvor, a Fata ce se i dalje jebavat s drugim.. i šta si napravio? Ništa.
Treci put, opet nas uvatio u krevetu i izvadi ja pištolj, oce da ubije sebe..
I zaustavim ga ja i kažem: ma stani objasnit cu ti, a ti Fato, de skuvaj meni jednu dužu i sladu,
a Hasi jednu kracu kafu..
E ovako, ako ubiješ sebe, ja i Fata cemo se i dalje jebavat.. i šta si napravio? Ništa.
Cetvrti put..
A doktor ce: Dobro, dobro, a šta mi to pricaš?
Pa bogamu, hoce li meni naškoditi toliko kafe? - kaže Mujo.

Нема коментара:

Постави коментар