loading...

четвртак, 29. јун 2017.

VIC: Idu Mujo i Haso šumom





Idu Mujo i Haso šumom i tako se izgube. Dok su lutali, strašno su ogladnjeli.
Tada naiđu na jednu kuću u kojoj je bila neka stara baba.
Oni onako gladni, uđu u kuću i pitaju babu ima li nešto da im da da pojedu.
Ko me od vas dvojice poje*e, dobit će hrane koliko hoće!
Ja ću radije umreti od gladi! - reče Haso i izjuri iz kuće.
Mujo malo razmisli, odmeri babu i pristane. Ugleda on kuvane kukuruze i uzme jedan klip, pa kaže:
Baba, ja te je*em samo ako ti žmuriš!
Baba zatvori oči, a Mujo uzme onaj kukuruz i počne je je*ati njime. Kada je završio baci taj kukuruz kroz prozor.
Eto, bona, sad mi daj da jedem!
I ona mu da da jede. Kada se najeo, Mujo ode napolje kod Hase:
E moj jarane, ja se sad najeo kao nikad!
A Haso će na to:
Vidiš, ti moraš je*at' staru babetinu da bi se najeo,
a meni se Bog smilovao i bacio mi s neba kuvani kukuruz i to dobro posoljen...

Нема коментара:

Постави коментар