loading...

петак, 30. јун 2017.

VIC: Jedna stara časna sestra








Jedna stara časna sestra je godinama kupala sveštenika, no jednoga se dana osećala loše,
pa je uputila sasvim mladu sestru u celi ritual kupanja:
Koliko da ugreje vodu, koji šampon da koristi i slično.
Na kraju je naglasila da nipošto ne sme gledati sveštenikove intimne delove tela,
a ukoliko ih vidi, da ga posluša u svemu što joj on kaže.
I tako, mlada sestra je okupala sveštenika i stara je htela ćuti kako je bilo.
Jao, sestro, moram vam reći, spašena sam i idem u raj! - oduševljeno je počela mlada sestra.
- Najpre sam kupala sveštenika u kadi punoj pene, kad me on primio za ruku,
odveo je do nečeg tvrdog i rekao mi da je to ključ za raj i ukoliko paše u moju bravu,
sigurno ću otići direktno u raj kad umrem.
Stvarno je to rekao? - začudila se starija sestra.
Da! Onda je tražio da isproba moju bravu. Stavio je ključ raja u nju.
U početku je jako bolelo, ali on mi je rekao da je put do večnog blaženstva mukotrpan i da moram biti hrabra i strpljiva,
jer ću na kraju osetiti neopisivu sreću.
I, tako je i bilo. - završila je mlada časna sestra svoju priču, sva (odu)ševljena. Stara sestra joj ljutito odgovori:
Prokletnik! A meni je rekao da je to Gabrijelova truba i ja već četrdeset godina marljivo duvam u nju!!

Нема коментара:

Постави коментар