loading...

понедељак, 26. јун 2017.

VIC: Mujo se razboleo i Fata mu dođe u posetu




Mujo se razboleo i Fata mu dođe u posetu!
Bok Mujo! Pa kako si ti meni? - upita Fata te nastavi:
Da ti ja Mujo nešto ispričam šta mi se dogodilo. Krenem ja u bolnicu i pozovem taksi.
Taman ja sela u taksi i krenuli, kad setim se ja da sam novčanik zaboravila.
Kažem ja onom taksisti Hajde se mi vratimo kući, zaboravila sam novčanik.
Kaže on meni Ma ništa se Vi gospođo ne sekirajte, ne treba Vama novčanik, sve ćemo mi rešiti. Mislim se ja, ajd dobro.
I tako se mi vozimo, kad odjednom ti on skrene u neku uličicu, zaustavi auto, okrene se prema meni i kaže mi:
-Evo da se dogovorimo. Pošto Vi nemate para, ja Vam dam da izaberete. Ili će te mi ga p*pušit, ili će te mi jednu zapevati.. Moš' li ti to Mujo zamislit'??
Ma sram ga bilo. I Fato, koju si mu zapevala? - kaže Mujo.
O Mujo moj, pa zar ti misliš da je meni do pesme dok si ti u bolnici?

Нема коментара:

Постави коментар