loading...

петак, 18. август 2017.

VIC: Baka završila na sudu










Baka završila na sud zbog ubistva.
Odbrana: – Molim vas navedite vašu starost.
Baka:
– Imam 74 godine.
Odbrana:
– Hoćete nam opisati svojim recima sta se desilo uvece, prvog Aprila?
Baka:
– Sedela sam na svojoj ljuljasci na verandi svoje kuce, kada se pojavio
zgodan mladic i seo pored mene i izvadio penis.
Odbrana:
– Jeste li ga poznavali?
Baka:
– Nisam, ali je bio veoma prijatan.
Odbrana:
– Sta se posle desilo?
Baka:
– Poceo je da mi trlja prepone.
Odbrana:
– Jeste li pokusali da ga sprecite u tome?
Baka:
– Ne, nisam.
Odbrana:
– Zasto niste?
Baka:
– Prijalo mi je. Niko me nije ni pipnuo odkako je moj Albert preminuo pre 30
godina.
Odbrana:
– I sta se desilo dalje?
Baka:
– Poceo je da mi trlja grudi..
Odbrana:
– Jeste ga u tome sprecili?
Baka:
– Ozivela sam od njegovog dodira, bila sam uzbudjena. Nisam se godinama tako
dobro osecala!
Odbrana:
– Sta se desilo posle toga?
Baka:
– Bila sam u ekstazi. Legla sam i viknula “Uzmi me mladicu, uzme me sada!”
Odbrana:
– Pa jel’ nesto ucinio?
Baka:
– Djavola! Viknuo je “APRILILIIIIII”. I tad sam ga upucala, kurvinog sina…

Нема коментара:

Постави коментар