loading...

петак, 11. август 2017.

VIC: Polagao C*ga vožnju












Polagao C*ga vožnju i pandur ga obarao 30 puta.
Trideset prvi put Ciga vec sve naucio napamet – koso parkiranje, paralelno parkiranje,
parkiranje u rikverc – ma sve, nema zamerke, ali ga pandur ponovo obori.
Pita C*ga:
Je li, bre, a što me sad obori?
Pandur odgovori:
Ma, Cigo, super voziš, ali ja necu da ti dam vozacku!
Kaže Ciga:
Ajde, imam ženu i desetoro dece, treba neko da ih vozi u školu.
Kupio sam nov auto – fiau ’69. godište, ajde, molim te!
Dobro, Cigo, ajde i ja sam covek, ali pod uslovom da mi tacno odgovoriš na jedno od tri pitanja.
Dogovore se oni i pandur pita:
C*go, ideš ti tunelom i vidiš dva mala svetla. Šta je to?
C*ga odgovori: Auto!
Znam i ja da je auto, ali koji – BMW, audi, jugo, koji? – kaže pandur.
Ne znam – odgovori C*ga.
Pandur ponovo upita:
Drugo pitanje: Ideš tunelom i vidiš jedno svetlo. Šta je to?
C*ga odgovori: Motor!
Znam i ja – kaže policajac – ali koji – aprilija, kavasaki, honda…
C*ga ce: Ne znam.
Pandur kaže:
Ako na ovo ne odgovoriš, ništa od vozacke. Ideš tunelom i vidiš dva velika svetla. Šta je to?
C*ga ce: Kamion.
Pandur objasni:
Znam i ja, ali koji? Skanija, MAC, FAP, Mercedes…? Koji?
Ciga se preda: Ne znam.
Pandur mu odgovori:
E, onda ništa od vozačke!
C*ga upita:
A da ja tebe pitam jedno pitanje: ideš ti plavim mostom u kolima i vidiš grudi i torbicu koja se vrti. Šta je to?
Pandur odgovori:
Ku*ac.
C*ga će:
Znam i ja da je ku*va, ali šta ti je: je l’ ti keva, je l’ ti sestra, je l’ ti žena?

Нема коментара:

Постави коментар