loading...

петак, 29. септембар 2017.

VIC: Jedan advokat ulazi u avion










Jedan advokat ulazi u avion i dobije sedište pored Muje.
Odmerava on Muju, misli sebi, gle, priprosta seljačina, hajde da se malo zabavim i ubijem vreme.
Pita on Muju:
– Hajde da malo ubijemo vreme, pa da igramo neku igru?
Mujo:
– Ma, umoran sam…
Advokat ga nagovara:
– Ajde ovako:
Ja tebe pitam nešto, ako ne znaš, ti platiš meni 5 eura, a ako ja ne znam, ja platim tebi 500 eura!
Mujo ga zbunjeno pogleda i ispali kao iz topa:
– Ajde!
Pita advokat za početak:
– Kolika je udaljenost od Zemlje do Meseca?
Mujo odmah izvadi 5 eura:
– Ne znam.
Advokat se nasmeje i kaže:
– Hajde sad pitaj ti mene?
Mujo se malo zamisli, pa kaže:
– Šta ide uzbrdo s tri noge, a nizbrdo sa četiri?
Advokat misli… Otvara laptop, pa po Googlu, pa nazove par frendova… Niko ne zna.
Prošlo sat vremena, ništa nije našao pa izvadi novčanicu od 500 eura i daje Muji.
Mujo uzme pare i nastavi spavati.
Advokat ne ma mira, razmišlja i dalje.
Napokon ne može više izdržati pa probudi Muju:
– Pa dobro, šta to ide uzbrdo s tri noge, a nizbrdo sa četiri?
Mujo mu da 5 eura i kaže:
– Ne znam...

Нема коментара:

Постави коментар