loading...

среда, 27. септембар 2017.

VIC: Kaže deda unuku







Kaže deda unuku: E moj sinko ništa od tebe nema.
Kad sam ja bio tvojih godina otišao sam u Trst, opio se u kafani ko g*zica,
povalio nekoliko ku*vi, popeo se na sto, popišao po svima i otišao bez da sam išta platio.
Nakon par sedmica dolazi unuk do dede sav izubijan, prepun modrica, slomljene ruke i bez pola zuba.
– Sinko, šta ti se to dogodilo? – upita deda.
Unuk odgovori:
– E pa poslušao sam tvoj savet.
Otišao sam u Trst, opio se ko g*zica u restoranu, potrošio par ku*vi i popeo se na sto
i popišao i baš sam hteo otići bez da išta platim kad su me dohvatili Italijani i izubijali me ko vola.
Deda tad zbunjeno upita:
– A sinko, sa kim si ti išao u Trst?
– S Jolly Travelom – odgovori unuk.
– E moj sinko, a ja sam išao sa partizanima!

Нема коментара:

Постави коментар