loading...

уторак, 19. септембар 2017.

VIC MESECA: Sudili Muju za silovanje








Sudili Muji za silovanje jedne devojke.
Pita tužilac žrtvu da li bi mogla opisati kako se sve dogodilo. Ona počne da priča:
* Šetala sam sama, bilo je kišno vece i tada mi je s leda prišao onaj covek i uhvatio me odpozadi
(uperi prstom u Muju)…
Mujo skoči i počne da viče:
* Laže, laže!
Sudija ga opomene, a devojka nastavi:
* Uhvatio me je rukom za vrat i srušio na tlo…
* Laže, ku*va, laže! – opet se umeša Muja.
Advokat ga smiri, a devojka nastavi sa pricom:
* Tada je legao na mene, strgnuo mi gacice i stavio ruku na usta da ne mogu da vrištim.
* Ma laže! Laže čim zine!!!
Sudija izrekne Muji poslednju opomenu, a devojka nastavi priču:
* I tako, dok sam nemoćna ležala pod njim, on ga je izvadio i bio mu je ovoliki (devojka pokaže oko 25 cm)!
A Mujo ustane i ponosno kaže:
* A šta je istina, istina je!

Нема коментара:

Постави коментар