loading...

уторак, 19. септембар 2017.

VIC: Žali se jednog dana







Žali se jednog dana mlada žena popu:
– Oče, imam jedan problem. Nedavno sam u nasledstvo dobila dva ženska papagaja i oba znaju govoriti samo jednu stvar…
– Šta znaju govoriti? upita pop:
– Znaju govoriti: “Zdravo, mi smo zgodne ženske, da li ste za neki provod“???
– Nečuveno!!! Sad vidim zašto ste tako zabrinuti …odgovori pop i posle minutu razmišljanja nastavi..
ali mislim da imam rešenje za vaš problem. Znate, ja vec duže vreme imam dva muška papagaja
– Žiku i Miku… ali za razliku od vaših ovi su sasvim dobro odgojeni.
Čak sam ih toliko dobro istrenirao, da se skoro celi dan samo mole Bogu.
Pa ako želite, možete doneti vaša dva papagaja kod mene,
staviti ćemo ih zajedno u kavez i mislim da ce posle kratkog vremena i vaši papagaji postati pristojni.
– Odlično… reče oduševljeno mlada žena… tako ćemo i uraditi, i garantujemo da ce mo rešiti problem.
Dolazi sutra ona kod popa i on joj pokazuje svoje papagaje koji se klečeći mole Bogu
i dade joj znak da ubaci svoje papagaje u isti kavez s njima.
Posle nekoliko sekundi u isti glas počeše dva ženska papagaja:
– Zdravo, mi smo zgodne ženske, da li ste za neki provod???
Nekoliko sekundi tišine, kad napokon progovara jedan od muških papagaja:
– Žiko, diži se, molitve su nam uslišene!!!

Нема коментара:

Постави коментар